• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

کارگاه تخصصی تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی در تبریز برگزار می‌شود

رئیس هیت مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی در تبریز خبر داد.
دکتر رسول برادران حسن زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در تشریح این خبر گفت: این کارگاه زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار، روز جمعه ۲۶ بهمن ماه سال جاری از ۱۰ صبح الی ۲۰ شب با هدف مهارت افزایی و توانمندسازی فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حسابداری، توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی www.fvcm.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: نکات مهم مالیاتی در این کارگاه توسط مشاور رسمی مالیاتی و حسابدار رسمی، آموزش داده شده و شرکت کنندگان در آخر گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را دریافت می‌کنند.
برادران حسن زاده بیان کرد: موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه در راستای تحقق اهداف عالیه و منشور اخلاقی سازمان، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و کاربردی در حوزه امور مالی، سرمایه گذاری در بازارهای مالی، حسابداری، بیمه و بانک کرده است.
وی تاکید کرد: با توجه به نیاز حسابداران، دانش آموختگان و دانشجویان رشته حسابداری به کسب مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای، این مجموعه، کارگاه تخصصی تهیه اظهارنامه مالیاتی و نکات اساسی در خصوص قوانین مالیاتی را برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت در این کارگاه، زمینه دانش افزایی شایسته‌ و ارزش آفرینی را برای حسابداران کشور را فراهم کند؛ چرا که آرمان ما” دانش افزایی برای ارزش آفرینی” است.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران