• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

همایش بزرگ بازار سرمایه توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه

برای رسیدن به موفقیت در بازار بورس باید صبور بود

سید احمد شکوری

ایسنا/آذربایجان شرقی مدرس دانشگاه و کارشناس بورس با تاکید بر این‌که برای رسیدن به هدف بزرگ باید صبور بود و هر ساعت به دنبال نتیجه نگشت، چراکه بدون گذر زمان نمی‌توان به هدف رسید، گفت: برای رسیدن به قله‌های موفقیت در بازار بورس کسی جواب نخواهد گرفت مگر با صبر.

سید احمد شکوری در همایش «بررسی بازار سرمایه و چشم انداز آن در سه ماه آخر سال»، اظهار کرد: اولین هدف این موسسه، بالا بردن سطح سواد بورسی جامعه و کمک به معامله گرانی است که در گرداب حیله گران گیر افتاده و سرمایه خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه افزود:از همان ابتدا در موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه سعی کرده‌ایم آموزش‌های مقدمانی و پایه‌ای را کلمه به کلمه به دانش پذیران یاد دهیم تا بتوانند با ساده ترین و کارآمدترین راهبردهای معاملاتی ضمن آموزش برای کسب سود و بالا بردن توان اقتصادی، در جریان معاملات موفق عمل کنند.

وی با تاکید بر این‌که  تلاش می‌کنیم دانش پذیران این موسسه، ضمن موفقیت در معاملات خود، روزی اساتید برجسته‌ای در بازار پرخطر سرمایه باشند، افزود: دانش‌پذیران، جهت رسیدن به این مقصد باید هدف داشته باشند و “معلوم بودن هدف” نقطه شروع تمامی موفقیت‌هاست.

وی با تشریح این‌که یک انسان چگونه می‌تواند هدفمند عمل کند، گفت: ماهانه ۱۰ درصد سود در بازار سرمایه، معادل سالی ۱۲۰ درصد سود است؛ در حالی که بهترین بانک‌ها هم در ایده آل ترین حالت نتوانسته برای سپرده‌گذارانش سود بالای ۳۰ درصد را پرداخت کند، از این رو برای رسیدن به هدف باید صبر کرد و پله پله پیش رفت.

شکوری در این خصوص تشریح کرد: کسب سالانه ۱۲۰ درصد سود در بازار سرمایه کار بسیار سختی است و هرگز با دانلود دو فایل ویدیویی آموزشی و پنج جلد کتاب نمی‌توان در این خصوص موفق بود. باید شوق و انگیزه درونی در این رابطه وجود داشته باشد و باید صبور، دقیق و با اطلاعات در این بازار به موقع شکار کرد.

عضو هیئت مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه نیز در این همایش از فراهم کردن فضای آموزشی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: به زودی برنامه های قابل دانلود در این رابطه توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه راه اندازی می‌شود.

حامد قدس  با اشاره به فعالیت‌های موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، اظهار کرد: این موسسه تا کنون بیش از ۳۰ دوره تحلیل تکنیکال، ۱۵ دوره تابلو خوانی، ۱۰ دوره بنیادی و ۱۰ دوره تجزیه بازارهای بین الملل را برگزار کرده است.

وی با تاکید بر این‌که موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه بیش از ۱۰۰۰ دانش‌پذیر را در دوره‌های آموزش بورس با ارائه گواهینامه معتبر سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت حرفه ای تربیت کرده است، افزود: فعالیت‌های این موسسه از بهار سال ۹۷ پس از اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شروع شده است.

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی اجرا شده در شهرهای مختلف کشور توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار مالی سرمایه، تشریح کرد: این موسسه، دوره‌های تابلو خوانی، دوره های تحلیل تکنیکال، دوره های تابلوخوانی، دوره های تجزیه تحلیل بازارهای بین المللی، دوره های تخصصی فیبوناتچی، دوره های تخصصی روان شناسی بازار را ارائه می‌دهد.

وی ارتقای سطح آگاهی در رابطه با سرمایه‌گزاری در بازار بورس را هدف اصلی این موسسه عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، همایش “بررسی بازار سرمایه و چشم انداز آن در سه ماه آخر سال” توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه با همکاری مشترک کارگزاری سینا در تبریز، در سالن همایش‌های تالار اندیشه تبریز واقع در پارک ائل گلی برگزار شد.

تجلیل از فعالان این حوزه، بررسی اجمالی بودجه سال ۹۹، بررسی افق صنایع مختلف بورسی، پرسش و پاسخ مدعوین(کارگاه آموزشی) و بررسی افق بازار جهانی از محورهای این همایش بود.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران