• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

ضرورت کسب آموزش‌های تخصصی قبل از ورود به “بازار سرمایه”

مدیر عامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه با اشاره به ضرورت کسب آموزش‌های تخصصی قبل از ورود به بازار سرمایه، گفت: یکی از مسائلی که در ابتدای ورود به بازار سرمایه و در نگاه اول حائز اهمیت بوده میزان دریافت آموزش جهت ورود به بازار است.
دکتر سیداحمد شکوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در این خصوص اظهار کرد: طبیعی است که هر چه میزان آموزش فرد بیشتر باشد می‌تواند موجب کسب سود بیشتری شود؛ بر همین اساس بیشتر از اینکه میزان سرمایه مهم باشد نوع آموزش مهارت و رفتار در ورود به بازار سرمایه حائز اهمیت است.
شکوری با بیان این‌که در حال حاضر ۱۰ درصد مردم با بورس آشنا هستند، گفت: بورس فضایی کاملا تخصصی و علمی جهت سرمایه‌گذاری بوده و “موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه” نیز درصدد است تا اقشار مختلف جامعه را با این فضای سرمایه گذاری جذاب آشنا کند.
وی با بیان این‌که هدف از راه اندازی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، آموزش گام به گام سرمایه‌گذاری به ساده‌ترین شکل ممکن از مبتدی تا حرفه‌ای برای تمام افراد در هر سطحی از دانش و معلومات است، ادامه داد: بدون شک افراد اندکی هستند که به ارتقای دانش و مهارت‌های خود و استفاده هوشمندانه از سرمایه خود فکر می‌کنند.
مدیر عامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه تشریح کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش یکی از مسیرهایی است که زیر ساخت‌های لازم برای استفاده از ابزارهای مالی در جهت توسعه و تامین صنعت گران را فراهم می‌آورد و چنانچه بتوانیم این زنجیره را تکمیل کنیم آموزش و فرهنگ سازی یکی از بحث‌های اساسی و ضروری ما خواهد بود.
وی در این خصوص افزود: امید است هر پنجره‌ای که به سمت مردم و جامعه باز می‌شود، فضای جدیدی برای آشنایی با فضای سرمایه گذاری ایجاد کند.
شکوری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، متذکر شد: این مرکز طی پنج ماه اخیر ۱۰ دوره‌ی تخصصی تحلیل تکنیکال و ۴ دوره آموزش سرمایه گذاری در بورس با مجوز کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار کرده است.
وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب آموزش‌های لازم برای ورود به بازار سرمایه می‌توانند برای گذراندن دوره‌های آموزشی از درگاه‌های اطلاعاتی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و سایت FVCM.IR  ثبت‌نام کرده و یا بصورت حضوری به نشانی موسسه واقع در تبریز، خیابان مصلی به سمت طالقانی، نرسیده به تقاطع ۱۷ شهریور، جنب خانه معلم ۲، موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران