• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای متقاضیان نمایندگی بیمه توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه

عضو هیئت مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای متقاضیان نمایندگی بیمه توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه خبر داد.
دکترحامد قدس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از بهار سال ۹۷ پس از اخد مجوزهای لازم از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه مورد تایید سازمان بورس و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را جهت آموزش دانش‌پذیران در زمینه بورس و بیمه شروع کرده است.
وی ادامه داد: این موسسه با هدف پرورش افراد علاقه مند در زمینه فعالیت در صنعت بیمه اولین دوره آموزش متقاضیان نمایندگی بیمه را در اواخر آذر ماه شروع کرد و بر اساس آیین نامه بیمه مرکزی  افرادی که قصد اخذ کد نمایندگی جنرال از شرکت‌های بیمه‌گر را دارند، ضرورت دارد دوره های آموزش متقاضیان نمایندگی بیمه را با موفقیت سپری کنند که این دوره‌ها زیر نظر بیمه مرکزی و با حضور اساتید برجسته صنعت بیمه استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره‌ها برای متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی دارند به مدت ۱۴۰ ساعت و برای متقاضیان دارای مدرک پایین‌تر از کارشناسی به مدت ۱۶۰ ساعت برگزار می‌شود.
قدس خاطرنشان کرد: موسسه ارزش آفرینان جزو ۱۰ موسسه آموزشی برتر کشور است که دارای مجوز رسمی از بیمه مرکزی ج.ا.ا جهت برگزاری دوره‌های آموزشی بیمه است.
بر اساس گفته‌ی وی، به افراد شرکت کننده در این دوره‌ها، گواهینامه رسمی و معتبر مورد تایید بیمه مرکزی اعطا می‌شود و  کسانی که قصد اخذ نمایندگی از یکی از شرکت‌های بیمه‌گر را دارند، ضرورت دارد گواهینامه حضور در این دوره‌ها را اخذ کنند.
وی یادآور شد: زیر ساخت‌های فنی آموزش مجازی در این موسسه فراهم شده است که به زودی در مورد نحوه برگزاری وبینارهای موسسه اطلاع رسانی خواهد شد.
قدس گفت: ثبت نام دومین دوره آموزش متقاضیان نمایندگی بیمه بر اساس آیین نامه ۷۵بیمه مرکزی ویژه بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق آدرس www.fvcm.irنیز امکان پذیر است. همچنین جهت ثبت نام حضوری نیز می توان با مراجعه به آدرس تبریز خیابان طالقانی نرسیده به تقاطع ۱۷ شهریور جنب خانه معلم ۲ تلفن ۳۵۵۳۷۷۳۲ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران