• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

دوره آموزشی ” تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته سرمایه گذاری در بورس” برگزار می‌شود

مدیر داخلی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری دوره آموزشی ” تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته سرمایه گذاری در بورس” در تبریز خبر داد.
جاهد مهدی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد:  دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته سرمایه گذاری در بورس با تدریس ” دکتر شکوری” از چهره‌های شاخص بورس و سرمایه گذاری ، برگزار می‌شود.
وی افزود: ایجاد مهارت بررسی های تکنیکالی سهام شرکتهای بورسی، در میان شرکت کنندگان در دوره از اهداف برگزاری آن است.
وی، اصول و مبانی تحلیل تکنیکال، تابلو خوانی، کندل استیک‌ها، حمایت و مقاومت‌ها، انواع روند و کانال‌ها انواع نمودارها، انواع الگوها شمعی میله ایی و خطی، انواع پیوت‌ها، اندیکاتورها و اسیلاتورها واگرایی هاوفیبوناچی و سطوح آن، الگوهای هارمونیک و انواع gapها را از جمله محورهای این دوره آموزشی عنوان کرد.
مهدی زاده،  اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و عموم اقشار جامعه را از مخاطبین این دوره دانست و گفت: این دوره طی ۱۵ جلسه دو ساعته در روزهای یکشنبه  و سه شنبه عصر از ساعت ۱۹ الی ۲۰.۳۰ در محل تبریز، خیابان مصلی به سمت طالقانی، نرسیده به تقاطع ۱۷ شهریور، جنب خانه معلم ۲پلاک ۱۸۷ برگزار می شود.
وی یادآور شد:  فرایند ثبت نام  در این دوره از طریق محل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه به شماره تماس ۳۵۵۳۷۷۳۲ و ۰۹۳۹۳۱۱۶۴۲۹  و یا از طریق آدرس اینترنتی    www.fvcm.ir انجام می پذیرد. و تخفیف ۱۰درصدی نیز برای افرادی که به صورت اینترنتی ثبت نام کنند اعمال می شود.
وی اضافه کرد:  مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا یکم دی ماه سال جاری بوده و کلاس ها از دوم دی ماه آغاز می شود.
گفتنی است، موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، اولین مرکز تخصصی بورس در آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور است که با اخذ مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار، از حدود پنج ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و آموزش تمامی دوره‌های تخصصی، نحوه سرمایه‌گذاری و تحلیل‌های تکنیکی و بنیادی در بورس در این موسسه زیر نظر سازمان بورس و فنی حرفه‌ای ارئه می‌شود و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز برای افراد، گواهی شرکت در دوره‌ها ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران