• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

قوانین سایت موسسه ارزش آفرینان

کاربر محترم وب سایت موسسه ارزش آفرینان

با سفارش از سایت، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام میدارید.

 لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات  به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت  هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، تصویری  و سایر خدمات ارائه شده توسط موسسه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین موسسه ارزش آفرینان از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های موسسه ارزش آفرینان  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر یا دانشپذیر ،به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات موسسه ارزش آفرینان اقدام کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشنده

فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول یا خدمات آموزشی خود را در وب‌سایت موسسه عرضه کرده، وبه فروش می رساند. 
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

– خریداران حداکثر تا ۵ روز قبل از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، امکان عودت شهریه را دارند.

-پس از شروع دوره با توجه به پرداخت هزینه به حساب ذینغعان موسسه تضمینی از بابت عودت شهریه نمینماید.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک  کالا باشند و تا ساعت ۱۴ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل تا ۲ روز کاری ارسال میشوند.

-موسسه متعهد میشود به محض تکمیل ظرفیت هر دوره در اسرع وقت اقدام به برگزاری دوره ها نماید.و فراگیران حق هیچ گونه اعتراضی در خصوص زودتر یا دیر تر برگزار کردن دوره را ندارد.

برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان موسسه با شماره تلفن 

۰۴۱۳۵۴۲۵۷۷۰ در ارتباط باشید.

قوانین حضور در کلاس 

اینجانب متعهد میشوم که با رعایت اصول  اخلاق حرفه ای در کلاسها حضور پیداکنم.

برای دوره هایی که الزامی هست (از جمله دوره کارگزاری رسمی بیمه ،کد جنرال،ارزیابی خسارت،عمر و …)تعدادمجاز غیبت ها ۲۰درصد کل دوره ها خواهد بود.

محتوا

وب ‏‌سایت موسسه ارزش آفرینان  هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت موسسه  تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

 کلیه محتویات سایت  شامل قانون حق تکثیر ، به سایت موسسه ارزش آفرینان  تعلق دارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، موسسه ارزش آفرینان هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات موسسه ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط موسسه جزئی از اموال شرکت   محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار موسسه ارزش افرینان مالی بازار سرمایه  است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای موسسه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط موسسه و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار موسسه است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت موسسه  و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای موسسه ارزش آفرینان  محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات موسسه  ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.