• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

سمینار “روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان از طریق بازار سرمایه” توسط موسسه ارزش آفرینان در تبریز برگزار شد

سمینار یک روزه “روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان از طریق بازار سرمایه با تاکید بر معاملات بورس و فرابورس” به همت موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و با همکاری کارگزاری آگاه و استانداری آذربایجان شرقی، به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه علم و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) در سالن همایش اداره کل استاندارد استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، عضو هیات مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه در این سمینار اظهار کرد: این سمینار به همت کارگزاری آگاه و موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه با هدف آموزش و اطلاع رسانی به عموم علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه برگزار شده است.
حامد قدس بیان کرد: از چند ماه قبل برای برگزاری “سمینار یک روزه روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان از طریق بازار سرمایه با تاکید بر معاملات بورس و فرابورس” برنامه‌ریزی شده تا در کنار ششمین نمایشگاه ربع رشیدی در راستای آشنایی عمومی از اصول سرمایه‌گذاری در بورس، برگزار شود.
وی با بیان این‌که موسسه ارزش آفرینان مالی سرمایه به عنوان اولین مرکز تخصصی بورس شمالغرب کشور در تبریز راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز به اتفاق چند تن از اساتید برجسته استان زیر نظر کمیته راهبری بازار سرمایه در بهار سال ۹۷ در تبریز با هدف اطلاع رسانی در حوزه بورس و بیمه تاسیس شده که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور، سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی است.
قدس با تاکید بر این‌که این مرکز طی سه ماه اخیر هفت دوره دوره‌ تحلیل تکنیکال و سه دوره‌ی تحلیل بنیادی ارایه کرده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ نفر در این مرکز آموزش دیده‌اند که اکنون در بازار بورس اقدام به خرید و فروش می‌کنند.
وی تشریح کرد: ارائه‌ی آموزش در رابطه با آخرین نرم افزارهای بازار سرمایه، بررسی نقاط ورود و خروج سهم‌ها، تحلیل‌های بنیادی و… از جمله فعالیت‌های این مرکز است.
وی افزود: کارگزاری آگاه نیز با همکاری نزدیک با موسسه ارزش آفرینان مالی سرمایه، بعد از سپری کردن دوره‌های آموزشی، برای آموزش دیدگان کد بورسی ایجاد کرده و اکنون کلیه آموزش دیدگان کد بورسی در اختیار داشته و در این رابطه فعالیت می‌کنند.
عضو هیات مدیره موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه با بیان این‌که موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه نسبت به تعهد خود در توسعه علم، یکی از موسساتی است که با حداقل شهریه نسبت به امر آموزش اقدام می‌کند و هدف خدمت به جامعه را دارد.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران