• تلفن تماس 04135400538

  • آدرس ایمیل

دوره آموزشی “مبانی و اصول سرمایه گذاری در بورس” برگزار می‌شود.

مدیر داخلی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری دوره آموزشی “مبانی و اصول سرمایه گذاری در بورس” در تبریز خبر داد.
جاهد مهدی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد:  دوره مبانی و اصول سرمایه گذاری در بورس با تدریس “دکتر برادران” از چهره‌های شاخص بورس و سرمایه گذاری در سطح کشور، برگزار می‌شود.
وی افزود: ایجاد مهارت سرمایه گذاری در سهام شرکت ‎ ها و خرید و فروش آن، در میان شرکت کنندگان در دوره از اهداف برگزاری آن است.
وی، مفاهیم اولیه سرمایه گذاری، شناخت انواع بازارهای مالی و انواع دارایی‌های مالی، شناخت صورت‌های مالی شرکت‌های بورسی، تاریخچه بورس در ایران و جهان، شرایط پذیرش شرکت‌ها، ساز و کار معاملات در بورس، تحلیل صورت‌های مالی، ارزیابی سهام، ریسک و بازده و استراتژی های سرمایه گذاری را از جمله محورهای این دوره آموزشی عنوان کرد.
مهدی زاده،  اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و عموم اقشار جامعه را از مخاطبین این دوره دانست و گفت: این دوره طی چهار جلسه سه ساعته در روزهای شنبه عصر از ساعت ۱۷.۳۰الی ۲۰.۳۰ در محل تبریز-خیابان مصلی به سمت طالقانی-نرسیده به تقاطع ۱۷ شهریور-جنب خانه معلم ۲پلاک ۱۸۷ برگزار می شود.
وی یادآور شد:  فرایند ثبت نام  در این دوره از طریق محل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و یا از طریق آدرس اینترنتی    www.fvcm.ir انجام می پذیرد.
وی اضافه کرد:  مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا هفتم دیماه سال جاری بوده و کلاس ها از هشتم دی ماه آغاز می شود.
گفتنی است، موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، اولین مرکز تخصصی بورس در آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور است که با اخذ مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار، از حدود پنج ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و آموزش تمامی دوره‌های تخصصی، نحوه سرمایه‌گذاری و تحلیل‌های تکنیکی و بنیادی در بورس در این موسسه زیر نظر سازمان بورس و فنی حرفه‌ای ارئه می‌شود و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز برای افراد، گواهی شرکت در دوره‌ها ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران